♔Sakitnya bile terabaikan :')♔
Monday, May 7, 2012 | 3:08 AM | 0 love drops
 
hayy readers , stalker :') . sara nak story sikit nih , walaupun nga kecewa kod . hump :/ . aku kecewa tau dapat abang angkat cam mu ni , walaupun dah nak segenap setahun kite kenal , tapi terabaikan macam tu sejak mu ade awekks :'/ . mu janji kosong la selame ni . mu janji akan layan aku lebeh dari awek mu , tapi sume kata-kata mu . takde makne laa . sume kata-kata mu buat aku kecewa je . kelmaring aku hang , aku nampak mu nge awekk mu . aku sengaje lalu depan mu . tapi mu buat dok tahu ! mu abaikan aku ! ya allah , adakah aku dok wujud agi dalam diri mu ? dok gune mu jadi abang aku untuk saked kan hati ku , dan cari aku bile mu susah ! aku kecewa yang amat kecewa dengan mu :( .. nyesal aku kenal mu , nyesal aku care , ambik berat hal mu macam anokk raja ! nyesal gilee mu tau dok :'( .. Ok . baikklah . care ini yang kau nak . mulai ari ni ! mu jangan contact aku , jangan pernah IM aku , mu jangan pernah suruh aku call agi . sebab aku takkan call mu lagi ! mu jangan cari aku agi bile mu susah . mu hapus sume kata-kata mu yang pernah mu janji nge aku ! sebab sume janji mu dok gune . aku tahu mu hanye abang aku , tapi dok perlu ar mu uwak aku gini , aku rase macam aku ni di gune gunekan je . time susah cari ar aku , time senang dengan mudah nye mu abaikan aku ! sumpah sakit hati teramat sakit . mulaii hari ni mu bukan abang angkat aku agi !! aku benci mu ! benci benci benci !!!! :'/

I Hate u more and more . :/
 


Hearts, fatin maisara :)

♥ Past / Future ♥