♔Dia milik saya . Dia kakak saye :'D♔
Sunday, May 20, 2012 | 7:26 AM | 0 love drops

Hay soul sister  and stalker :)
 this my sister , dia cantik kan . dia la yang paling perfect bagi saya . 
dia ada dikala saya duka , dikala saya suka , senyum dan tawa :')
sayang kakak tau . <3
hope , kakak tak tinggal kan saya . saya akan sentiasa berada di sisi awak kakak . saya sayang awak , saya harap awak tidak tinggal kan saya kakak . Eyla Nabyylla
his name :)
nice name kan , suke name kak Eyla tau :') . dia la yang terbaik bagi saya . hihi :')
opps ! gerenti kak Eyla tertanye kan mengape saya update blog tetang kak Eyla kan . because something can be I like u sister . Hikhik 
kak Eyla , orang nye baik . dia dah taken tau . anda semua dah terlamabt :p
padam mukaa upss ! hope relay kak Eyla kekal .. adik suka tengok gambar kak Eyla yang ni , kak Eyla nampak cantik sangat . FAKTA kak Eyla memang cantik kan ;)hari merentas desa , Oh ! adik masih ingat , tak tahu la kalau kak Eyla masih ingat lagi . tu la pertemuan kita kan kak Eyla .. adik suka dapat kakak macam kakak , kakak baik . setiap kata cacian orang yang beritahu adik pasal akak , adik sedikit pun tak percaya . sebab setiap kata cacian yang mereka lempar kan terhadap akak , adalah hasrat dengkie mereka terhadap akak . I know u strong sister . Hahahaha . Ok , nothing to story again . 
Ily kak Eyla <3
U are the best my sister in the world :') . thanks for reading guys .


Hearts, fatin maisara :)

♥ Past / Future ♥