♔Friendship :')♔
Friday, December 30, 2011 | 6:11 AM | 0 love drops

Hey readers ! Jyeah ..
hanya satu hari lagy , esok last 2011
banyak moment -2 yang tersimpan dalam kisah hidup aku :')
akhir nye ia berakhir ! Goodbye 2011 and Hello 2012
sumpah ! aku sedeyh .. aku akan terpisah dengan kawan -2 aku ,, aku akan maju kehadapan
dan sedang kan mereka d belakang aku :/
sumpah tak adil ! aku nak same -2 maju kehadapan ... aku tak nak pisah dengan korang kawan ,,
hanye korang je yang boleyh buat aku ketawe ketike aku sedeyh , korunk je boleyh buat lawak depan aku walau pun ia sume lawak yang stupid :')
har3 ! right ?
hurm ! aku nak korang berusaha tuk maju kedepan same -2 ngan aku kawan , aku tak nak mun belakang aku kawan ! shitt dammn
tapi aku redha , nasib ite hanye berpisah ke kelas laen :')
haha ! alhamdullilah .. syukur banyak -2 ,,,
aku harap  walau pun ite terpisah ite tetap kawan seperti biase ye :D
aku harap sangad .. ha3 ! i know korang pun rase cam tu kan kan .. 
okeyh ! aku harap korang dapat moment yang lebeyh baek daripada sebelom nieh ,, and aku pun harap yang aku akan dapat moment yang lebeyh best lepas niem :'D
Jyeah ! Iloveumorethananything friend , u are my best friend in the world ..  
thanks a lot friend ! :')
Muahhh ciked tuk tahun baru .. :*
welcome 2012 ! 

Hearts, fatin maisara :)

♥ Past / Future ♥