♔Funny ! Hahaha .. Yeaa♔
Friday, November 18, 2011 | 10:02 PM | 0 love drops
Assalamualaikum , Annyonghaseyo

hahahaha ! funny right . ketawa  ketawa .. aku rase nak ketawa je .. dengan sorang 
jantan nieh :)


Okeyh ! stop laught ..
aku ade suruh satu orang hack fb satu dak pompuan nieh . zzz
Miemy Pexx 
ase ase aku ! haha 
dok rugi aku hack .. dapat ganjaran ugak . gajaran ape yang aku rase :)
blink blink 


FUKKKKK U BITCH !!!! 
Ilmu ape yang kau pakai  nieh jantan . --'
hairan aku , sampaii betine betine bole berebut kau ??? WHAT THE HELL
Adoiii .. begam nye laaa aku dengan pompuan nieh pulak .. lantak arh  ,,
ape nak jadi , jadi laaa sialll !!!

 Ololo , nyekit kew engok aku . beci kew ??
aku lagi benciie kauu sial :)
hahahahaha .. dah lah betyne name pe ?
anis erk , 
aku malas laa nak gaduh dengan kow lagi .. ta petim laa 
sayam .. hahaha ! betol tak ??
lau kau nak terus kan .. ta pe , tp jangan lam  FB nekit ngat ekpom aku tengok .. :)
mg paham ..
TERASA ? PEDULI APE AKU .. 
KAU PIKIR AKU PEDULI DENGAN KAU SIALL
ISH3 ! DH LAH AKU NK KWN CAM BIASEW
TA NK AWW MAEN GADUH-2
JANTAN CAM TOW !!! WTH ??

MG PAHAM OP ?? DK PAHAM , TNYE JANTAN TOW SNDRI NEYH .. :)
HAHAHA ! K bhaii pitss <3

Hearts, fatin maisara :)

♥ Past / Future ♥